Pianoles aan huis

Reistijd, logistiek en gemak
Deze drie punten zijn voor veel ouders vaak een reden om uiteindelijk toch voor pianoles aan huis te kiezen. Veel mensen hebben vanwege een drukke baan en vele activeiten weinig tot geen tijd om hun kinderen naar de pianoles te brengen.

Als men les op locatie neemt, van bijvoorbeeld 30 minuten, dan kan men met de reistijd en inclusief les soms anderhalf tot 2 uur kwijt zijn, afhankelijk van de afstand die men moet reizen en tijdstip van de dag (spits).

En soms is het simpelweg logistiek onmogelijk voor een ouder om naar onze locatie te komen. Met onze service en kwaliteit is dat geen probleem meer en kan er met gemak en plezier van pianoles genoten worden in uw eigen huis!

Veilige omgeving
Voor sommige kinderen kan zelfs het hebben van pianoles aan huis een verademing zijn, omdat ze niet meer in een vreemde omgeving les krijgen en ze zich meer op hun gemak voelen waardoor ze zich beter kunnen concentreren.

Er zijn uiteraard ook kinderen die zich beter kunnen concentreren in een vreemde omgeving, omdat ze thuis overmoedig zijn en daarbij ook nog de huiselijke prikkels krijgen, die er normaliter in een leslokaal niet zijn. In dit laatste geval is het verstandig om de omgeving, waar de piano in uw huis staat en waar de les plaatsvindt, zoveel mogelijk vrij te houden van storende factoren, zodat het kind zijn volledige aandacht kan geven.

Reiskosten
In de regio Den Haag, Leiden, Alphen aan den Rijn, Wassenaar, Boskoop en omgeving kunnen wij aan huis komen en in overleg met u, bespreken welke mogelijkheden er zijn die wij aan u kunnen bieden.

De reiskosten worden altijd bepaald aan de hand van de afstand van het huisadres van de docent tot aan het huisadres van de leerling. Voor meer informatie hierover kunt u contact opnemen met ons.
(enkel de heenreis wordt berekend)

pianoles bij u thuis

Beschikbaarheid
Muzieklessen zijn te volgen van maandag t/m zaterdag zowel op locatie als aan huis. Neem vrijblijvend contact met ons op voor meer informatie over de mogelijkheden en beschikbaarheid: